top of page
Rozmanitá mateřská škola

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky


pro pořádání sportovních kurzů, lekcí, akcí a poskytování služeb osobního charakteru (dále jen služeb) prostřednictvím objednávek služeb umístěných na internetové adrese www.mimicvicenihustopece.cz

 

Poskytovatel:

Hana Ungerová

Se sídlem: Masarykovo nám. 166/12, 69301 Hustopeče

IČO: 05500427

 

1.   Úvodní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jako „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě registrace (rezervačního systému) a následných objednávek služeb uzavřené mezi Poskytovatelem uvedeným výše (dále jako „Poskytovatel”) a fyzickou osobou (dále jako „Klient”) prostřednictvím webových stránek www.mimicvicenihustopece.cz

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby od Poskytovatele, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého výkonu povolání.

1.3. Znění všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných a obchodních podmínek.

1.4. Odesláním přihlášky, registrací v členské sekci a/nebo zaplacením kurzovného Klient stvrzuje, že se s těmito Podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

 

 

2.   Informace o kurzech, platba a storno podmínky

2.1. Popis jednotlivých kurzů, jejich struktura, časový rozvrh a aktuální ceník jsou zveřejněny na webových stránkách Poskytovatele: www.mimicvicenihustopece.cz.

2.2. Cena kurzu je stanovena za celý kurz a je uvedena včetně DPH a všech souvisejících poplatků a zůstávají v platnosti v době objednávky vybrané služby.

2.3. Kurzovné je splatné předem převodem nebo online platbou dle pokynů v členské sekci/online registraci. Informace o platbě, daňový doklad/faktura budou Klientovi doručeny na email uvedený při registraci.

2.4. Rezervace místa v kurzu je platná až po úhradě celé částky.

2.5. Pokud je lekce zrušena Poskytovatelem, bude nabídnuta náhradní lekce, přesun nebo částečné vrácení kurzovného.

 

 

3.   Registrace a členská sekce

3.1. Klienti využívají ke správě své účasti tzv. členskou sekci na webových stránkách Poskytovatele.

3.2. Prostřednictvím členské sekce může Klient:
- přihlásit se na kurz,
- provést platbu,
- omlouvat neúčast,
- přihlašovat se na náhradní lekce (pokud jsou dostupné).

3.3. V případě, že se Klient bez udání důvodu nedostaví na lekci, a/nebo nevyužije možnost přehlášení na jinou lekci, lekce propadá bez možnosti návratu uhrazené částky.

3.4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen tyto údaje chránit a zodpovídá za jakékoli zneužití způsobené nedostatečným zabezpečením ze své strany.

3.5. Klient je povinen uvádět pravdivé a aktuální údaje, chránit své přístupové údaje a využívat systém v souladu s podmínkami.

3.6. V případě porušení povinností Klienta (např. nevhodné chování, opakované porušování pravidel nebo zneužití systému) je Poskytovatel oprávněn členský účet zablokovat nebo zrušit.

3.7.1 Rezervační systém

Klient se přihlásí do rezervačního systému www.mimicvicenihustopece.cz, kde si vybere službu, o kterou má zájem. Klikne na tlačítko „Rezervovat“ a dále pokračuje dle pokynů rezervačního systému.

3.7.2.  Rezervace na vybranou službu (dále jako “Objednávka”) je částečně dokončena odesláním formuláře. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení Objednávky toto obdržení Klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Klienta uvedenou v uživatelském účtu (dále jako „elektronická adresa klienta”).

3.7.3. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká doručením přijetí Objednávky, jež je Poskytovatelem zasláno Klientovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Klienta.

3.8. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

3.9. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele sjednat s Klientem objednávku za individuálně sjednaných podmínek.


 

4.   Odstoupení od kupní smlouvy

Od zakoupeného kurzu lze odstoupit do 14 dní od uhrazení platby za službu Poskytovateli, ne však později než 7 dní před jeho začátkem. Ve lhůtě kratší než 7 dní před dnem započetí objednávané služby již není možné od kupní smlouvy ze strany Klienta odstoupit. Nicméně Klient může zakoupený kurz převést na jinou osobu. V tom případě je důležité, abyste nás o této skutečnosti co nejdříve informovali písemně e-mailovou formou na mimicvicenihustopece@gmail.com

5.   Dodání služby

 

5.1. Služba je dodána prostřednictvím lekce v jasně daném rozsahu (datum/ hodina začátku a datum/ hodina konce), v pravidelném čase a místě komunikovaném při objednávce.

5.2. V případě, že se Klient nemůže dostavit na lekci, lze si tuto nahradit přes uživatelský účet, a to tím způsobem, že se odhlásí z registrované lekce a přihlásí se na jinou. V průběhu kurzu si Klient může nahradit pouze 1 lekci.

 

5.3. V případě, že se Klient bez udání důvodu na lekci nedostaví, lekce propadá bez možnosti návratu uhrazené částky.

 

 

6.   Reklamace služby

 

V případě nespokojenosti s úrovní služby je možné službu reklamovat, za současného uvedení důvodu reklamace a prokázání nesouladu s objednávkou, a to písemnou formou prostřednictvím emailu mimicvicenihustopece@gmail.com. Po uznání reklamace Poskytovatelem je možné vrácení poměrné částky na Klientův bankovní účet.

 

 

7.   Další práva a povinnosti smluvních stran

 

7.1. Klient zasláním objednávky stvrzuje, že se dopředu seznámil s obsahem příslušného kurzu a on sám, tak jím doprovázené dítě, je způsobilé se daného kurzu účastnit a není si vědom žádných omezení, indispozic nebo nemocí, které by jemu samotnému nebo jím doprovázenému dítěti bránily v účasti na daném kurzu.

 

7.2. Za dítě po celou dobu lekce zodpovídá jeho doprovod.

 

7.3. Klient i jím doprovázené dítě jsou povinni ke cvičení využívat vhodné a přiměřené sportovní oblečení a čistou obuv.

 

7.4. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody na zdraví nebo majetku, které si Klient a jím doprovázené dítě způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti, či přeceněním své fyzické kondice.

 

7.5. Klient i jím doprovázené dítě jsou povinni dodržovat pokyny trenéra.

 

7.6. Klienti zachovávají čistotu a hygienu v prostorech. Při zjištění jakéhokoliv nedostatku neprodleně informují Poskytovatele.

 

7.7. Klient doprovázející dítě je povinen dbát na to, aby se jím doprovázené dítě řídilo těmito VOP.

 

7.8. Všichni účastníci musí respektovat a dodržovat provozní řád a podmínky Centra, kde cvičení probíhá. Poskytovatel neodpovídá za ztrátu, poškození osobních věcí ani za úrazy vzniklé nedodržením pokynů nebo pravidel centra.

 

7.9. Osoby, které v prostorech nebo v areálu Centra, kde cvičení probíhá, způsobí škodu Poskytovateli, jinému Klientovi nebo třetí osobě, jsou povinny vznik této škody okamžitě nahlásit Poskytovateli a tuto škodu nahradit.

 

7.10. Při závažném nebo opakovaném porušování pravidel může být účast na kurzu/lekci ukončena bez nároku na vrácení kurzovného.

 

 

8.   Závěrečná ustanovení

 

8.1. Tyto Podmínky se řídí právními předpisy platnými v České republice, především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

 

8.2. Klient je povinen oznámit Poskytovateli jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů uvedených ve smlouvě, a to bez zbytečného odkladu poté, co ke změně došlo.

 

8.3. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.9.2025.

Cvičení matky s dítětem

Chcete se k nám přidat nebo Vás ještě něco zajímá?

Děkujeme za odeslání!

bottom of page